Rozpoczęliśmy wspólpracę z portalem internetowym Kampanie SpołeczneW jej ramach planujemy publikację szeregu tekstów dotyczących społecznego wydźwięku i kontekstu sztuki filmowej, a także bardziej rozbudowaną prezentację nowego programu CEO "Mind over Media Szkoła krytycznego myślenia". Trzy pierwsze teksty już w sieci!

W pierwszym tekście opowiadamy o obrazie nastoletnich problemów, jaki serwują nam dzisiejsi twórcy i twórczynie. Przyczynkiem do tematu jest mający niedawno swoją polską premierę film Lady Bird w reżyserii Grety Gerwig. By wykorzystać to wyjątkowe filmowe wydarzenie do szerszej refleksji postanowiliśmy odnieść dzieło amerykańskiej reżyserki do badań, mówiących o tym, jakiego kinowego bohatera pragną polscy nastolatkowie, oraz do twórczości młodych polskich filmowców i filmowczyń. Te ostatnie reprezentuje Anna Jakubowska, autorka filmu Grupa nieróbstwa, który wygrał tegoroczną edycję konkursu filmowego "Nakręć się". Zachęcamy do obejrzenia filmu oraz do zapoznania się z wywiadem z młodą reżyserką. 

Ostatni z tekstów CEO, jakie obecnie można znaleźć na portalu Kampanie Społeczne dotyczy programu "Mind Over Media Polska Szkoła krytycznego myślenia". Program, ma na celu wspieranie umiejętności krytycznego myślenia, pogłębianie rozumienia i analizy medialnych przekazów, a także uzbrojenie użytkowników mediów w kompetencje, dzięki którym będą mogli rozpoznawać propagandę w mediach i skutecznie się przed nią bronić.

Kolejne publikacje w toku. Zachęcamy do śledzenia strony kampaniespoleczne.pl!